środa, 10 kwietnia 2013

W jak Wyróżnienie.

Jakiś czas temu mój blog został wyróżniony o tutaj ;-)
Jestem zaszczycona zarówno samym faktem ... jak i gronem, w którym się znalazłam. O wyróżniającym za chwilę.

Ale ...  że zawsze kusi mnie by nie żyć zgodnie z recepturą, teraz również inaczej poczynić nie umiem ;-)
Tak więc wyróżniam wszystkie blogi,  z którymi jestem dość mocno zżyta, głównie poprzez wymianę spojrzeń i myśli:-)

Bez_Biadolenia
Spotkasz tu kobietę, która kocha życie.
Wyssiesz z niej energię bez obaw, że jej ubędzie.
Poczytasz, że bywa nielekko ... ale wszystko jest do zrobienia.
... a wszystko okraszone niemałym talentem ;-)

Czwarte Życie
Zaklinaczka. Przywołuje i ujarzmia wspomnienia ... zdarzenia ... pragnienia ...
Za każdym rogiem czaję się ja .... zapewne Ty też.
Bliska ciału koszula. Bardzo bliska.
... a wszystko okraszone niemałym talentem ;-)

Dudi
Czytałam rok przeszło ponad, nim odważyłam się ujawnić ...
Jak w końcu docenione dziecko ... cieszyłam się z Jego pierwszego komentarza ;-)
Robi za mnie kawał dobrej roboty, pokazując jak żyć.
Jest źródłem i mą kwintesencją człowieczeństwa.
... a wszystko okraszone niemałym talentem ;-)

Daję Słowo Słowo Daję
Rozbraja mnie Jej nienasycenie wiedzy.
Mimo, iż często nie mam Jej nic do powiedzenia z powodu braku wiedzy ;-) Nie ma się co uśmiechać ... wiem ...
To dobrze, że daje słowo ... biorę jak Wikipedię ;-)
I strzela celnie w gusta muzyczne. Bezbłędnie.
... a wszystko okraszone niemałym talentem ;-)

Myśli i Słowa
Tutaj się dzieje. Dużo emocji, dużo spostrzeżeń, dużo Życia.
Wrażliwa, ciepła, kochająca kobieta ...
Uwielbiam jej Ognisko i życzę jak najlepiej ...
... a wszystko okraszone niemałym talentem ;-)

Punkt Potrójny
Oczywiście blog okraszony niemałym talentem.
On ci mnie wyróżnił i jako sprawca zamieszania - należy mu się ;-)
Usłyszeć, że umie mocno i zdecydowanie, trzeźwo i bez ogródek.

A ogródek literacki niczego sobie posiada ...
aż się w zbożu chowam nieopodal u sąsiada ... ;-)

Powodem mej frustracji są również jego zdjęcia,
podziwiam efekty, gratuluję zacięcia.

Czuję, że płyną fale porozumienia w kierunkach wielu ...
I to nie jest skutek wspólnego PRL'u ;)

Reasumując.
Za wyróżnienie dziękując.

i na deser Nieznośna
Jej blog jest kopem w mojego bloga.
Jej życie jest kopem w moje życie. Wielkim kopem.
Nieznośna nawet nie wie jak wielkim. Bo ja nie umiem kadzić ;-)
Sami widzicie ... Nieznośna Jest Okraszona Wielkim Talentem.


Jeśli macie ochotę - zróbcie u siebie to samo.
Apeluję!! Zróbmy sobie dzień dobroci i powiedzmy, co nas w sobie kręci ;-)


-------------------------------------------------------
Uffff .. nie było żadnego bloga na "S" ;-)

17 komentarzy:

  1. Jeżu Nieświęty, ależ mi zrobiłaś dobrze... I to w takim Towarzystwie. Dzięki za Dobre Słowo. Żeby brać udział w dyskusji (do czego zachęcam) wcale nie trzeba wiedzieć. A co, jak co, jestem pewna, że masz dużo do powiedzenia i napisania.
    I co, mam teraz wytypować pięć osób piszących blogi? A co w przypadku jeśli ktoś mnie wytypował, też liczy się do tej piątkI I? (Tak, o Tobie myślę!), albo został już naznaczony, wyznaczony, wytypowany taka na przykład Nieznośna...
    PS. Serio tak trafiam w Twój gust muzyczny? :)
    To tak dla odmiany (bo tego jeszcze nie grali)
    http://www.youtube.com/watch?v=EjAoBKagWQA
    http://www.youtube.com/watch?v=yTCDVfMz15M
    A to dla zakotwiczenia do tradycji
    http://www.youtube.com/watch?v=IHlkWcnj2m0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiasz;-) w mój cały życiowy przekrój muzyczny. I jeśli nawet czegoś nie słucham teraz z zapomnienia czy potrzeby innych upodobań, to działo się ;-)).

      Wyróżniłam blogi ... bez zobowiązań ... a dla samej przyjemności wyróżnienia i skorzystania z okazji do napisania kilku słów ważnym mi osobom;-)
      Typowałam również te, które już takie wyróżnienia posiadają. Możesz z tym zrobić to wszystko, na co masz ochotę ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Łał ! Wierszem to mnie jeszcze nikt nie opisał... Dzięki, jest mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Ale te wyróżnienia się sypią;-)
    Jak nic, sodówa mi uderzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + parcie na szkło ;) Edward Ci się podoba ??? ;)

      Usuń
    2. Bo on taki brzydki, ze aż ładny.
      Reprezentant tak zwanej "trudnej urody". ;-)))
      Ale mi przejdzie, nie martw się. To moja chwilowa niedyspozycja.

      Usuń
    3. Ależ ... ja zazdroszczę tych serca porywów ;-))

      Usuń
  4. O raaajuu! Ja??? Dziękuję ślicznie, to dla mnie zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. omatkojedyna! Dziękuję !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Toś pojechała pięknym słowem o pięknych blogach, które są, a niektóre, dzięki Tobie i mym odkryciem.
    super.
    taka pozytywna czysta afirmacja.

    sama zaś zaszczycona jestem tak, że słów brak.
    !
    a najbardziej uradowana tym, że się przyczyniłam do powstania niepowtarzalnego Obiektywnego!

    poprzeczkę ustawiłaś wysoko w kwestii przedstawienia uzasadnienia.
    jesus.
    teraz muszę czekać na wenę, żeby cokolwiek sensownie napisać poza tym, że ten oto blog jest wspaniały i lubię i wyróżniam, bo.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście nie zauważyłam tegoż Wyróżnienia.... :( Sodówa mi teraz uderzy jak nic ;) Dziękuję... Dziękuję, ze tak mnie odbierasz, ponieważ tak chciałam być postrzegana...
    M vel Sun.

    OdpowiedzUsuń